تازه های دنیای ما
بر اساس خبرهایی از نویسندگان آزاد اندیش

در باره ما
 

با سلام به دوستان عزیز و گرامی هدف ما از ارایه این وبلاگ ایجاد درک عمیقتری از تحولات و رویدادهاو انعکاس حقایق بدون پرده روز دنیا میباشد . از اینکه ما را همراهی میکنید متشکریم.

 

لينك روزانه
 
سایت کاریکاتوری هولوکاست
کانون پژوهش و تحقیقات بیداری
موسسه فرهنگی موعود
بانک سخن بزرگان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  کشتار آل سعود و آل خلیفه و امارات در بحرین   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


cod by www.Pichak.net-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
 


کشتار آل سعود و آل خلیفه و امارات در بحرین

                                              بسم الرب الشهدا و الصدیقین

 

                                          انا الله وانا الیه راجعون

 

پس از انقلابهای موفق مصر و تونس و انقلاب خونین لیبی که به کشته و زخمی شدن هزاران تن از مسلمانان لیبی منجر شده است و انشالله پیروزی قاطع مسلمانان لیبی و هلاکت دیکتاتور سفاک لیبی و خاندان ملعونش را در پی خواهد داشت، اینک نوبت به حکومتهای دست نشانده و سفاک حوزه خلیج فارس و دریای عمان تا دریای مدیترانه و دریای سرخ فرا رسیده است.

 

 

حکومتهای فاسد و دست نشانده و جاه طلبی و غاصب بیت المال مانند حکومت های دست نشانده و فاسد آل سعود در عربستان محمدی و آل خلیفه مزدور در بحرین این جگر گوشه داغدار وامانده از سرزمین مادری ایران و شیخهای فاسد امارات متحده  عربی تا رییس جمهور فاسدی چون علی عبداالله صالح در یمن که هنوز داغ ننگ کشتار شیعیان صعده در شمال این کشور بر سیمای خبیثش تازه است و همچنین حکومتهای دست نشانده و فئودال و هم پیمان غرب به رهبری ملک عبدالله در اردن هاشمی که خود را به دروغ و تزویر از خاندان پیامبر عزیز اسلام معرفی میکند .

 

 

دیگردوران خوش گذرانیهای این شیوخ از خدا بی خبر به پایان رسیده و انشالله به زودی زود شاهد تحقق عدالت استوار الهی برای سرنگونی این حاکمان ظالم ومزدور آمریکا و صهیونیسم و استکبار خواهیم بود. در چنین موقع حساسی که شاه عربستان سعودی خاین چهره واقعی شیطانی خود را به همگان نشان داده و نقاب تزویر و نیرنگ را از سیمای ملعونش بر داشته ،همگان شاهد حقیقت چهره سفاک امویان و ابو جهل های زمان هستیم که مانند سگهای وفادار به صاحبانشان برای اربابان خود یعنی آمریکا ورژیم منحوس صهیونیستی دم تکان میدهند و برای ماندن بر سر قدرت و حکومت به  بهانه حمایت از پادشاه خودکامه و مستبد و مزدور آل خلیفه و به دستور مستقیم دولت منفور آمریکا حاظر به قتل عام ملت قهرمان  و مسلمان و برادر بحرین عزیز شده و درآنجا حمام خون راه انداخته اند و چه خوب چهره واقعی خود را در پس خادمین حرمین شریفین واسلام نشان دادند .

 

 

به راست اینها که دم از حمایت از مسلمین و حکومتهای آنان میزدند در جنگ 33 روزه برعلیه مردم بی دفاع غزه و جنگ 22 روزه اسراییل بر علیه لبنان کجا بودند؟ آری از اسلام صهیونیستی صلیبی وهابیت سعودی غیر از این نیز نباید انتظار داشت.

 

 

انشالله به یاری خداوند متعال و به حکم ازلی الهی بزودی شاهد پاسخ دندانشکن ملتهای قهرمان مسلمان و سیلی محکم توده های ستم کشیده بر رخسار منحوس این شیوخ عقب مانده و جاهل و مزدور و در هم شکستن هیمنه استکباریشان و برقراری حکومت عدل الهی خواهیم بود که زمینه ساز قدمهای مبارک یوسف آل محمد(ص) خواهد شد.  

 

 

در کنار همه اینها زلزله مهیب ژاپن که قدرت دوم مالی و اقتصادی جهان محسوب میشد و در عرض کمتر از 6 دقیقه تبدیل به تلی از ویرانه شد به همگان به وضوح نشان داد که قدرت خداوند بسیار بالاتر از همه قدرتهایی است که خود را ابر قدرت میپندارند. ژاپن به عنوان بازوی توانمند مالی و تکنولوژیکی و راهبردی آمریکا در جهان ،نابود شد و برای بازیابی توان قبلی خود راهی طولانی پیش رو دارد واین موضوع به اینجا ختم نخواهد شدو فروپاشی کامل نظام سرمایه داری غرب را به رهبری صهیونیسم جهانی و آمریکا  را در پی خواهد داشت و انشالله بزودی شاهد سقوط مرگبار و پیاپی همه کشورهای رهرو آمریکا و استکبار خواهیم بود بطوریکه سرعت این انهدام بسیار عجیب و متحیر کننده خواهد بود و هیچکس را یارای مقابله با این مشیئت الهی نیست.

 

  

جهان هستی در حال شکفته شدن است و جوانه های امید و عدالت باید از میان خرابه های کاخهای ظلم وستم رشد نماید تا دنیایی زیبا و خیره کننده از نو و باساختاری تازه به وجود آید .آری" الیس الصبح بقریب "و خونهای ریخته شده مردان و زنان مسلمان  ریشه های حکومت سربلند یوسف آل محمد(ص) را قوت خواهد بخشید و پایه های ظلم و ستم را سست و آنرا به کلی نابود خواهد کرد و" ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم "و جهان به حکم قرآن میراث صالحان خواهد بود. انشالله

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


انقلاب مردم قهرمان لیبی در امتداد انقلاب عظیم اسلامی جهانی

 

                                                                              بسم الله القاسم الجبارین



ملت قهرمان و آزاده لیبی به یاری خداوند متعال به زودی زود پیروز خواهید شد و بر تسلط و جنایات بیشمار قذافی فاسد و خاندان منحوس و فاسدش پایان خواهید داد که اراده خداوند بر یاری مستضعفان و نابودی ستمکاران و مزدوران دژخیم روزگار و استقرار صالحان و پاکان قرار گرفته است.ملت مسلمان لیبی درود خداوند برشما که  با نثار خون خود حماسه ای  بزرگ آفریدید و این لکه ننگ را از سرزمین پاکتان زدودید و بر عهد خود با اسلام عزیز استوار ماندید .   مردم قهرمان لیبی اندکی صبر  سحر نزدیک است.

 

 

                                                            

 


سرهنگ قذافی که در ابتدای کارش خود را  رهبری آزادی خواه و مردمی که ایدئولوژی  خود را از شیر صحرای آفریقا عمر مختار قهرمان بر گرفته ،معرفی میکرد، پس از  42 سال حکومت بر مردم    مبارز و قهرمان لیبی نه تنها هر آنچه را که جنبش ضد استعماری عمر مختار در مبارزه با استعمار ایتالیا و غرب بوجود آورده بود را از بین برد بلکه در طول سالیان دراز حکومت ننگین خود بر لیبی قهرمان همه منابع لیبی را به بهای اندکی به استعمار گران هدیه کرد و این کار را فقط برای استمرار حکوت دیکتاتوری اش بر لیبی انجام داد.

 

 

 

سرهنگ معمر قذافی معروف به دیکتاتور دیوانه لیبی  در طول حکومت ننگینش بر لیبی تمامی ساختارهای اساسی لیبی را از بین برد و اگر بخواهیم کشور لیبی را با مصر و تونس مقایسه کنیم با توجه به منابع عظیم لیبی ،این کشور بسیار عقب مانده و زیر ساختهای آن نیز بسیار ابتداییست ومردم از ساده ترین امکانات رفاهی و بهداشتی محرومند،و همه اینها به علت اقدامات و اعمال سخیفانه رییس جمهور مادام العمر و پسران فاسد او مانند سیف الا سلام  قذافی و دختر فاسد و هرزه او عایشه قذافی و دیگر بستگان  و نزدیگان نزدیک او میباشد.

 

 

 

شباهتهای دیکتاتور خونخوار لیبی با رییس جمهور معدوم و ملعون و دیوانه عراق ،صدام حسین بسیارنزدیک است، بطوریکه میتوان گفت مانند سیب فاسدی است که از وسط به دو نیم کرده باشیم !.قذافی دیوانه ماند صدام حسین  معدوم و بن علی و مبارک دیکتاتورهای مخلوع  تونس و مصر تمامی ثروت کشور را اول برای فرزندان فاسد و دیوانه تر از خودشان و سپس صرف  رشوه به دولتهای استعمارگر ،در راس آنها آمریکا و انگلیس، و سپس صرف تطمیع مزدوران داخلی واطرافیان و سران مزدور و فئودال قبایل عرب نمودند و سهم مردم مظلوم کشورشان فقط زندان و تهدید و ارعاب و فقر و عقب ماندگی فرهنگی و اقتصادی شد.سرهنگ قذافی ملعون نیز مانند دیگر حکام فئودال و خاین عرب به انتهای کار  خود رسیده ودیگر نه در لیبی و نه در سرزمین اسلامی جایی ندارد وبهترین جایگاه او زباله دان تاریخ است.

 

 

هرچند که قذافی دیوانه و خانواده جنایت کارش دستور قتل عام انقلابیون لیبی را صادر کرده و با سلاحهای سبک و سنگین و حتی جنگ افزارهای پیشرفته و بمباران هواپیماهای جنگی به جان مردم شریف لیبی افتاده اند و بیش از 5000 نفر را به خاک وخون کشیدند، اما  این جنایات ددمنشانه در کنار سکوت معنا دار آمریکا و مدعیان حقوق به اصطلاح بشر! به این انقلاب قدرت و توان دوچندانی را برای در هم شکستن این خانواده خاین را انشا الله  خواهد داد و خون جوانهای لیبیایی به حرمت خون عمر مختار قهرمان طومار این خانواده ننگین را خواهد پیچاند.

 

 

 

در آستانه انقلابهای عظیم در خاور میانه و آفریقا موج عظیم بیداری اسلامی در کشور های حاشیه خلیج فارس مانند مردم مظلوم بحرین و یمن و کویت وکشورهای مصر و تونس والجزایر و دیگر کشورها،  انشالله بزودی شاهد انقلاب های وسیعتر و عظیم تر اسلامی  در کشورهایی چون اردن و عربستان سعودی  و فراگیر در تمامی جهان بر علیه استعمار سیاه سلطه غرب به سردمداری آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی ،برای برچیدن مزدوران خاین و وطن فروش خواهیم بود که انشالله زمینه ساز حکومت  عدل جهانی یوسف آل محمد (ص) و آغاز برچینی سازمان حکومتهای فاسد و جنایتکاران و مفسدان روی زمین است . با صلوات بر محمد و آل محمد.  

 

 

 

 

 

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


موضوعات
 » پند نامه
» سخنانی از بزرگان
» منتخب سخنان امام علی (ع)
» جهان امروز در یک نگاه
» فاجعه سیل در پاکستان
» افشا گری ویکی لیکس
» حمله اسراییل به ایران
» خانه های زیبا ی سربازان آمریکایی در ایران
» فتوای جدید خاخام اسراییلی !
» اصرار کشیش آمریکایی بر قرآن سوزی
» ای قدس عزیز اندکی صبر سحر نزدیک است
» همسر سارکوزی نماد زنهای فاسد فرانسه
» اوباما تو هم آره !
» نیروگاه بوشهر و ترس نماینده کویت
» فلسطینیها باید طاعون بگیرند !
» مذاکرات سازش, ننگ جهان اسلام
» فیلم کویتی ضد شیعه
» سران صهیونیست عربستان بدون نقاب اسلام
» درخواست شیخ عربستان از متحدان صهیونیست
» درخواست شيخ سعودي از اسرائيل براي بمباران ايران!
» قرآن سوزی صلیبیها و صهیونیستها آغاز رسمی جنگ علیه اسلام
» استقبال ستودنی ملت لبنان قهرمان از رییس جمهور احمدی تژاد
» فرو پاشی قریب الوقوع ایالات متحده آمریکا
» انقلاب مصر و دستور آمريكا و صهيونيستها به قتل عام انقلابيون مسلمان مصري
» انقلاب لیبی در امتداد انقلاب اسلامی عظیم جهانی
» زندگینامه و خاطرات مشاهیر
» به یاد امام موسی صدر
» دختری که صهیونیستها از نامش میترسند
» به یاد دکتر چمران عزیز
» دانستنیهای امروز
» روایتی از رابطه جومونگ با صهیونیزم
» آخرالزمان طبیعی در هالیوود چیست؟
» VOA صدای آمریکا نه صدای اسراییل !
» رسوا ییهای اخلاقی برگزیدگان مردم آمریکا !
» سعودیهای یهودی و عقده های ضدشیعی
» شیعیان مظلوم ولی سرافراز
» آل سعود غاصبان حرمین شریفین
» آل سعود يا در اصل آل يهود
» همه چیز درباره شبکه فارسی وان
» آدم های فارسی وان
» گذری بر دنیای سیاست
» ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
» منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
» عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس
» شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند
» نماز جمعه سیاسی فتنه سبز 88 Top2009
» # میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
» بلر و جورج بوش در راه محاکمه
» رسوایی آشوبگران سبز در دستکاری عکس مراسم روز قدس
» استقبال ملت از فتنه گران سبز در روز با شکوه قدس 89
» بهترین تیکه مناظره دکتر احمدی نژاد و کروبی !
» اخبار داغ داخلی
» میدان انقلاب تهران محصول اسراییل !
» واقعیت این است ایران بمب اتم دارد !
» بمب اتم ایرانی آرزوی هر ایرانی !
» ! شجریان 0 ساسی مانکن 20
» بیانیه موسوی و کروبی آخرین میخ به تابوت فتنه سبز
» درباره ستارگان هدایت
» برگی از زندگانی امام علی ع
» هولوکاست افسانه مضحک دنیای مبنذل غرب
» هولوکاست چیست؟
» هولوکاست کلاه برداری بزرگ صهیونیستها
» هولوکاست دروغ بزرگ صهیونیستها
» هولوکاست اوج تخیل و توهم صهیونیستها !
» یهودیهای فاسد عوامل پشت پرده داستان هولوکاست !
» واقعیت هولوکاست از دیدگاه تحقیق
» رسانه های صهیونیستی و ضد ایرانی
» العربیه صدای رسمی صهیونیستها و صلیبیها
» تلاش العربيه براي جذب دانشجويان ايراني
» العربیه و دروغهای آشکار ضد ایرانی
» العربیه و ارتباط رسمی با گروهک تروریستی جندالله
» العربیه پان عربیست و صهیونیست و وحشت از استان خلیج فارس ایرانی
» وهابیهای مرتد سعودی بلای جان مدیر العربیه !
» العربیه یا در اصل العبریه در دام دروغهای سیزده !
» بی بی سی محل تجمع مزدوران بهایی
» بی بی سی مزدور صهیونیستها
» سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل
» عکس و متن سخنرانی جانانه دکتر احمدی نژاد
» متن کامل سخنرانی دشمن شکن رییس جمهور قهرمان ایران دکتر احمدی نژاد
» کشتار آل سعود و آل خلیفه و امارات در بحرین
 

لينك دوستان
 » : فروشگاه اینترنتی بستان20 » هولوکاست افسانه صهیونیستها » کانون پژوهش و تحقیقات بیداری » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه » همسریابی » درگاه پرداخت اینترنتی





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1389
بهمن 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهريور 1389

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب